Klachten
Heeft u een klacht? Gaat u dan altijd eerst naar de school (de leraar of de schoolleiding). Pas wanneer u er met de school helemaal niet meer uit komt is er ook onze klachtenregeling. Hieronder treft u deze aan. Taakomschrijving interne contact personen Zonova
De contactpersoon beperkt zich tot deze taakstelling. De contactpersoon begeleidt de klager niet in welke vorm dan ook, bemiddelt niet en lost niet op.
Rol van de extern vertrouwenspersoon: Opvangen en begeleiden van de medewerker/ouder met een vraag/klacht
De vertrouwenspersoon staat in dienst van de klager en zal dus zelf geen bemiddeling doen of inhoudelijke standpunten in nemen. Ook doet de vertrouwenspersoon niet aan waarheidsvinding. De externe vertrouwenspersoon van Zonova is mw. Minke Fuijkschot 06 31631673, te of via email mfuijkschot@hetabc.nl.
| |
Contactgegevens |
Stichting Zonova 1107 GA Amsterdam | Wij zijn te vinden op social media
|
|